سرویکست کمه بنظرم نری بهتره باید اگه ۳۶یا۳۵هم بود خوب بود
من مسیر 4ساعته رفتم بندر، خرید هم رفتم. شبشم برگشتم. چون جفتم پایین بود یکم اذیت شدم. ولی همه جا پیاده میشدم و سرویس میرفتم.هی تو مسیر پیاده شو برا خونرسانی.
بهتره ک نری البته دکتر من ک تو شهرمون حرف اول رو میزنه حتی سرویکس ۳۴ روهم استراحت کرد چه برسه ۳۲
اره بابا من یه هفته اس از قشم اومدم منتها شب قبلش رفتم سونو طول سرویکس رو چک کردم مشکلی پیش نیاد
من رفتم البته سرویکسم ۴۴ بود
من سرویکسم ۳۸ اره مسافرت رفتم چندین دقعه
اگر دکتر منع نکنه مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.