تخمییی ببخشیدا ،ولی من دارم میمیرم
خوبه فقط سنگین شدم ،بااینکه 5,6کیلو اضافه کردم ولی بلندشدن و پهلو به پهلو شدنم سخت شده
بد اصلا تا هفت هیچی حالیت نمیشه هشت خیلی سخته کمرت راست نمیشه
ماه هشتم برا من زود گذشت ولی به شدت سختتت. مدام گرسنه میشدم و فوری ضعف میکردم. یهو خیلیی سنگین شدم و نشستن و پا شدن برام جزو سخت ترین کارا شد. از نظرم بدترین ماه بود
من شدیدا سنگین شدم و زود خسته میشم ولی داره زود میگذره فقط هفته پیش دیر گذشت که چون بیمارستان بستری بودم
والا من که تو هفته 32 گیر کردم وگرنه دو هفته قبلش خیلی زود گذشت خودمم نسبت به قبل بدنم ضعف بیشتری داره صبح ها مخصوصا با کوچیک ترین فعالیتی بی جون میشم حالا میگم هفته بعد لباسای نینی رو بشورم اتو کنم تا بیشتر از این خسته تر نشدم
من که ی سال تو ماه هشتم🫠🥹
ماه هشتم آخراش دیگه خیلی سخت میشه ماه نهم که دیگه نگم برات اگه طبیعی هم هستی ماه دهمی هم هست🫠
ی ماه ک ی سال میگذره با سنگینی و خستگی فراوان...
😊😊😊😊😊😊
برا من زود گذشت
ولی تو ماه ۸ یهو سنگین میشی این خیلی سخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.