خانما به نظرتون ماه هشتم چطوریه

۸ پاسخ

طولانی😭

منکه ازوقتی رفتم ماه۸دردای عجیبی اومدسراغم بعضی وقتاحالت پریودی کمردرد

خوبه میگذره ولی ماه نهم یه روزش ده روزه

من باورود به ماه 8 دردام بیشتر شد

ماه هشت ماه خوبیه من خورد به مهمونی و عید دیدنی زود گذشت برام خداروشکر هفته دیگ میرم تو ۹ماه
فقط خیلی دل درد داشتم و استخون لگن و واژنم درد میکرد ترشح ها بیشتر میشه

من ک خودم هنوز مونده ب ماه شما برسم ولی خواهرشوهرم از ۷ ماهگی شبا نمیتونست بخوابه من ک خداروشکر خوب بودم تا الان همش انرژی مثبت میدم ک انشالله سختم نباشه و راحت باشم تو هشت ماهگی🙃

شروع دردهای خاص مثل درد زیر دل کشاله ران واژن و‌...دیر میگذره،وفهمیدن تکونای بیشتر ،حرکات بیشتر،ینی میخام بگم درکنار درداش شیرینی های خودشم داره

چون شکم بزرگ میشه یکم سخته خواب آدمم بهم میریزه ان شاالله به راحتی طی کنی گلم

سوال های مرتبط

مامان جوجه‌ مامان جوجه‌ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان دلارا 👧🏻🎀 مامان دلارا 👧🏻🎀 ۱ ماهگی