۳۸/۳روز برای سزارین چطوره

۵ پاسخ

بسلامتییی ، نامه گرفتی ؟

خوبه منم ۳۸ هفته و ۲ روز زایمان کردم

اول ۳۹ بهترینه

من پس فردا میشم ۳۸هفته ۴روز وتاریخ زایمانمه

عالی

سوال های مرتبط

مامان دختری مامان دختری ۱۰ ماهگی
مامان فراز ✨🫧🍼 مامان فراز ✨🫧🍼 ۱۰ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد