من شکم اولم سزارین یا طبیعی؟موندم چکار کنم

۹ پاسخ

طبیعی بهترینه به نظر من سه تا طبیعی آوردم یکی سزارین .سزارین اصلن خوب نیست

انتخاب من سز
ببینم خدا چی میخاد

ببین خودت میتونی طبیعی بیاری یا ن ترس نداری ازش تحمل درد داری سزارین هم خوبه ولی اگ تحمل چند ساعت خوابیدن رو داری انتخاب کن

من دوتا طبیعی اوردم .. سومی رو سز اورژانسی شدم ... بنظر من تا ابد سزارین 😑❤

مگه چه مدلی زایمان دست خودمون هست ؟؟یعنی می تونیم انتخاب کنیم ؟؟؟

من که میخوام طعبیی بیارم...حالا نمیدونم خوبه یان🥲😂

من عوارض جفتشو خوندم قطعا سزارین فقط اصلا نمیرم سمت طبیعی شما هم شرایط خودت رو بسنج عوارض جفتشو بخون تصمیم بگیر

من سزارین انجام دادم واقعا راضی بودم

بستگی به خودت داره
ببین برا کدوم آماده ای

سوال های مرتبط