۲ پاسخ

میگن بخاطر سردی و ضعف رحمه
بعضیا بادکش انجام میدن
بعضیا هم اگه تو اقدام نباشن کل ماه رو هرشب با روغن چرب میکنن شکمشونو و میبندن

هیچکاری چون غیر طبیعی نیست اگر زیاد طولانی نشه
من از اول تا الان ۳ روز لک بینی دارم بعد پریود میشم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری