پیامای پایینو خوندم واقعا من میفهممت وقتی میگی نمیخوره ینی چی .... من حتی دو سری دکتر بردمش بخاطر این موضوع بعد یه سریا میگن فلانه بیسانه....
پسر منم یه مدت نه تو بیداری نه خواب شیر نمیخورد انگاری اصلا بوی شیرو میگرفت گریه میکرد جییییییغ
یه دکتر بهش شربت زینک داد یکم خوب بود
بخاطر همین غذای کمکیشو زود شروع کردم
واای خدای مننن نههه🥲🫠
خدا قوتتت بهتت
من اینقدددر درگیر هیرمان بودم که مدتهاس به گهواره سر نزدم فک میکردم فقط پسر من اینطوریه شیر نمیخوره منم همین داستانارو از ۴ ماهگی دارمممم واقعاا خسته کنندس
غذای کمکی میدی بهش؟
شیر خشکشو عوض کردی یا حتی شیشه شیرشو؟
من همه اینکارا رو انجام دادم
راستی پستونک میخوره؟
قدر اینم بدون من چهارماه با سرنگ دادم الان دو هفتس نمیخوره حتی یک سیسی سریع فرار میکنه میره زیر چشاش سیاه شده شکمشم همش قاروقور میکنه
واای خیلی سخته خیلی من بچه اولم با سرنگ شیر و حتی غذا میدادم ..درکت میکنم ..سرلاک خوری بخر توی اون شیر بادام و شیر موز شیر خرما درست کن بهش بده ک قوت داشته باشه
عاقا سخت نیست که من بچه اولم رو تا ۶ ماه با سرنگ شیر دادم دومی هم همین کارو میکنم شیشه هم میخوره ها ولی خودم از قصد اینجوری میدم که مجبور باشه میک بزنه سینه خودمو ول نکنه
عزیزم من تجربمو بگم شیشه شیرشو عوض کن یه بی بی لند از این باریکا بده یه مدل دیگه ک شبیه اونت نباشه شاید جواب داد
تو خواب مگه میخوره؟
عزیزم این کار اشتباهی با سرنگ نده ..تو خواب و بیداری با شیشه بده
چرا همه بچها اینجوری شدن واقعا مشکل از کجاس🥺
وای چرااا اریت میشی که بگردمت
عزیزم تو خواب نمیخوره ؟؟؟
عزیزم چه سخت😢😢😢
سرنگ.
چرا؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.