۵ پاسخ

سعی کن کمتر بشینی

سلام منم همینجور درد داره نشستنمو کمتر کردم بیشتر دراز میکشم ودکتر قرص کلسیممو قوی تر کرده بهتره ولی بازم درد داره تحمل میکنم

من همین درد رو دارم . مخصوصا بعد از غذا خوردن یا نشستن . درد سمت راست زیر دنده میشه فشار به کبد . درد سمت چپ زیر دنده میشه از معده . دکتر دوتاشم گفت طبیعیه به خاطر فشار رحمه و باید تحمل بکنی .

عزیزم معدس . فشار میاره از طرف کتف هم درد میگیره . حالت لم داده بشین . داروی معده بخور

حتی بعضی وقتا دراز میکشم الانم درد دارع؟!

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری