انشالله زودتر خوب بشه دیگ مریض نشه
ای جان عزیزم الان بهتر شده؟ مشکلش چی بود؟
یبارم بچم۴ماهش بود اسهال فوق شدید گرفت بعدواکسن بستری کردمش
خیلی سخته واقعا
من هامینو دوازده شب بستری کردم
سرمای شدیدخورده بود بیقراری شدید داشت
تا ۹صبح گریه کرد اصلا اروم نشد
کلا راه بردم تو بیمارستان
صبح مرخصش کردم چون دکتر گفت نیازی ب بستری نبوده دوسه تا داروی خارجی دادم خوب شد
چند بود تبش
پسر منم تب دارع میدونم اخر ب بستری میکشه😞😞خیلی بدع من اونموقع ک دوماهش هم بود بستریش کردم
انشالله که زود خوب بشه صحیح وسالم برین خونه
نگران نباش عزیزدلم انشالا که حالشون بهتر می شه و خیلی زود مرخص می شه😊
وای طفلی این بچه ها بمیرم پسر منم چند روزه مریض بوده هنوزم اسهال داره
اصلن نگران نباش بستری شده خیلی زودتر خوب میشه و میرین ب سلامتی خونه تون🫂🫂
گفت ویروسه یه خورده هم عفونت
چرا عزیزم دلیل تبش چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.