بستگی به وزنش داره
آره بزرگه خیلی
بستگی ب وزن بچه داره مای بیبی ب ماه نیست
برا دخترم شمارهد۳ بزرگه ۲ فیکسه فعلا
نه خوبه من 5 میبندم
ن بابا من ۵ میزنم
من دخترم سه سالش بود سایز پنج میبستم😵💫
من هنوز دخترمو ۳ میبندم
فک کنم بزرگ باشه!
آخه الان قوارشو بزرگ تر کردن
🌀با اجازه صاحب تاپیک عزیز 🌀
💙💕آتلیه آنلاین 🌈✨ همراه نمونه کار
🐣با کمترین هزینه🐥
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. تلگرام واتساپ. پیام دهید🧸🐸
09931400960
آیدی روبیکا @ilamiiiiii
آیدی تلگرام @mjkfvddc
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.