۹ پاسخ

بستگی به وزنش داره

آره بزرگه خیلی

بستگی ب وزن بچه داره مای بی‌بی ب ماه نیست

برا دخترم شمارهد۳ بزرگه ۲ فیکسه فعلا

نه خوبه من 5 میبندم

ن بابا من ۵ میزنم

من دخترم سه سالش بود سایز پنج میبستم😵‍💫

من هنوز دخترمو ۳ میبندم
فک کنم بزرگ باشه!
آخه الان قوارشو بزرگ تر کردن

🌀با اجازه صاحب تاپیک عزیز 🌀
💙💕آتلیه آنلاین   🌈✨ همراه نمونه کار
🐣با کمترین هزینه🐥
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. تلگرام واتساپ. پیام دهید🧸🐸
09931400960
آیدی روبیکا @ilamiiiiii
آیدی تلگرام @mjkfvddc

سوال های مرتبط

مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی