عزیزم عدد ان تی چند بود
۳۸ خوبه..مشکلی نداره
نه اشکال نداره من ۳۹ هست رابطه هم دارم خداروشکر مشکلی نداشتم
بعید میدونم مشکلی داشته باشه اما بازم باید ببینی دکترت چی میگه
خودتم درد و اذیت و لکه نداشتی اشکال نداره
مشکل نداره ولی عمیق و ضربه ای کلا تو بارداری خوب نیست
نه اصلن مشکلی نداره ۳۸ خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.