سرویکس 38 وضعیت جفت زده نرمال پس دیگه رابطه جنسی مشکلی ندارع

۶ پاسخ

عزیزم عدد ان تی چند بود

۳۸ خوبه..مشکلی نداره

نه اشکال نداره من ۳۹ هست رابطه هم دارم خداروشکر مشکلی نداشتم

بعید میدونم مشکلی داشته باشه اما بازم باید ببینی دکترت چی میگه
خودتم درد و اذیت و لکه نداشتی اشکال نداره

مشکل نداره ولی عمیق و ضربه ای کلا تو بارداری خوب نیست

نه اصلن مشکلی نداره ۳۸ خوبه

سوال های مرتبط

مامان بدون نام مامان بدون نام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرکان جون💙🧢👣 مامان آرکان جون💙🧢👣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری