من اما نمیترسم دوس ندارم شکمم پاره شه زشت شم 🤣
ممنننن
عاشق زایمان طبیعیم میترسم آخرش شرایطم طوری بشه سزارین کنن همش استرسشو دارم 😂
من ....
من🥲
فقط از طبیعی نمیترسم ولی از سزارین خیلی میترسم
طبیعی تجربه نکردم ولی سزارینم سختبا و دردا خودشو داره هم استرس و هم ترس و نگرانی
کلا زایمان همین جوریه بلاخره باید تحمل کنیم
من....
اصلا ترس نداره
من از طبیعی بیشتر میترسم
من برعکسم از طبیعی میترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.