کیا مثل من از سزارین می ترسن؟!

۹ پاسخ

من اما نمیترسم دوس ندارم شکمم پاره شه زشت شم 🤣

ممنننن
عاشق زایمان طبیعیم میترسم آخرش شرایطم طوری بشه سزارین کنن همش استرسشو دارم 😂

من ....

من🥲
فقط از طبیعی نمیترسم ولی از سزارین خیلی میترسم

طبیعی تجربه نکردم ولی سزارینم سختبا و دردا خودشو داره هم استرس و هم ترس و نگرانی
کلا زایمان همین جوریه بلاخره باید تحمل کنیم

من....

اصلا ترس نداره

من از طبیعی بیشتر میترسم

من برعکسم از طبیعی میترسم

سوال های مرتبط

مامان آوینا و آروین مامان آوینا و آروین ۷ ماهگی
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان میران اقا مامان میران اقا ۴ ماهگی