۱۱ پاسخ

با کلی سختی ب زور پاشدم استانبولی گذاشتم😅زورم میومد

سوسیس سیب زمینی
برا پسری هم ماکارونی از ظهر نگه داشتم

غذای نونی میخوام درست کنم حالا یا کتلت یا املت

من کشک بادمجون

الانکه نذری میدن همه جا.دسته جمعی برین هیئت.البته که تو عمرم نرفتم یه گشا.دیم میشه هم روم‌نمیشه

شام هیعتیم

نمیدونم والا گوشت و مرغ نداریم موندم چی درست کنم

از بیرون میخرم خستم حسش نیست بپزم

از ناهار برنج و مرغ مونده
من جدا درست نمیککم ناهار و شام
۲وعده ای دریت میکنم بغیر بعضی غذاها ک تک وعده ای هست

دیر ناهار خوردیم بزار حالا گونمو بزارم زمین 🙄

دیشب مهمون داشتم غذا مونده
قورمه سبزی و باقالی پلو با مرغ

سوال های مرتبط