۲ پاسخ

باید از دکتر بپرسی مثلا بعضی بچه ها که رفلاکس دارن از آخر 4 ماهگی میگن میتونی غذا رو شروع کنی

عزیزم ببخشید مزاحم شدم ❤️‍🔥❤🚫🚫😍❤❤
عشقکم ما به ادمین فوری نیاز داریم ممنون ۰۹۱۷۲۲۱۹۸۷۲به ما ملحق شو روبیکا پیام بده 🙏🏼🌿🥹🥹❤️‍🩹

سوال های مرتبط