دوستان نوشیدنی ویتامین سی مغاره ای ها میتونم بخورم ؟؟

۷ پاسخ

انرژی زاست گلم نباید بخوری
انرژی زاها قندشونم خیلی بالاست

میگن خوب نیست ولی اگه هوس کردی یکی دو قلپ بیشتر نخور همش و نخور یا یکمش و بریز تولیوان بزن نوش جانت شه

نه نخور اصلاً

نه نخور

نه عزیزم قندش زیاده

نه انرژی زا خوب نیس . ولی من هوسم شد یه بار خوردم طوری نشد

نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان 🩵هایکا🩵 مامان 🩵هایکا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری