خانما از این نوشیدنی ویتامین سیا میتونم بخورم؟؟

تصویر
۶ پاسخ

مزه چی داره؟

روی خودش نوشته تو بارداری استفاده نشه

ی قلوپ بخور

نمی‌دونم من که دوبار خوردم از اولش😬

روش نوشته فک کنم که تو بارداری نمیتونی استفاده کنی یکم بخور اما نمیدونم مضر هست یا نه

سلام چون انرژی زا داره نخوری بهتره کلا

سوال های مرتبط

مامان قندم🩵 مامان قندم🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی