این ویتامین دی ۳ رو میتونم بخورم دیگه قبلا میگرفتم این شکلی نبود

تصویر
۱۲ پاسخ

من از این می خورم بعد صبحانه

اره نگران نباش همین خوبه عزیزدلم😘😘

منم از این داشتم

منم همین و استفاده میکنم قرص خوبیه

آره منم همینو می خورم

من همینو داشتم

اره خوبه بخور

من همینو میخوردم اینسری یه مدل دیگه گرفتم

اره منم از این میخورم

اره همینه

اره دیگه ویتامین د 3هزاره

اره من همینو میخورم

سوال های مرتبط

مامان نی نی نقلی🩷 مامان نی نی نقلی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد