مامانا چیکارکنم دردم بگیره دهانه رحمم بازبشه

۴ پاسخ

هفته پیش پیش دکتر بودم به یه خانمی گفت برو نزدیکی کن البته برای زایمان طبیعی

کم بخور کم رنگ در کنارش ورزش کن

پیاده روی کنی دوش اب داغ بگیری اسکات بری از پله بالا پایین بری

فک کنم زعفران خوبه

سوال های مرتبط