خانوم ها واکسن ۶ ماه گی سخته

۷ پاسخ

برمن 4ماه با 6,سخت بود خیلی

واسه ما دوماهگی و چهار ماهگی خیلی راحت بود ولی شش ماهگی خیلی بد گذشت

پسر من که خداروشکر خوب بود ولی پای سمت چپش قرمز شد یه کم و جاش گلوله ای شده بود

نه خیلی خوب بود پسرم هیچ کدوم از واکسناش سخت نبود فقط خب موقع تزریق گریه میکنن دیگه اون سخته

برا دختر من خیلی سخت بود ولی میگذره شاید برا شما آسون باشه غصه نخور

واسه ما که خیلی اسون بود اصلا انگار نه انگار

واسه ما سخت گذشت

سوال های مرتبط

مامان دلارز مامان دلارز ۱ سالگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱ سالگی
مامان جانان مامان جانان ۱۵ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۵ ماهگی
مامان Avan مامان Avan ۱۲ ماهگی