بچها واکسن ۶ سخته؟؟

۷ پاسخ

من نه چهار ماهگی اذیت کرد ن ۶

پسر من کلا واسه هیچکدوم نه تب داشت نه درد خداروشکر
الان 4روزه واکسن زده فقط جاش یکم سفته

برا پسر من از قبلیا خیلی سختتر بود

برای من خیلی سخت تر از اون دوتا بود
پسرم تا ۵ روز تب داشت البته نمیگم‌ ک بترسی میگم ک اماده باشی چون من واسه تبش خیلی ترسیده بودم فکر نمیکردم واسه واکسن باشه
انشالا واسه بچه شما راحت بگذره

برا بچه من سنگین بود

برا بچه من که سخت گذشت

نه بهتر از اون ۲تای دیگست

سوال های مرتبط

مامان دلارز مامان دلارز ۱ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱ سالگی
مامان جانان مامان جانان ۱۵ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۵ ماهگی
مامان Avan مامان Avan ۱۲ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱ سالگی
مامان هیرمان مامان هیرمان ۷ ماهگی
مامان پناه 🐣 مامان پناه 🐣 ۱ سالگی
مامان ملکا💕 مامان ملکا💕 ۱۴ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱ سالگی
مامان چش خشگل مامان چش خشگل ۱ سالگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۶ ماهگی
مامان رویسا مامان رویسا ۱۷ ماهگی