خانوما صدام گرفته، یخورده،
ممکنه نوزادم مریض شه🥲

۱ پاسخ

نزار گلوت خشک بمونه تند تند آبجوش بخور،اگر دیدی میسوزه گلوت یا کم کم سرفه هم می‌کنی ،برو دکتر نی نی هم بوس نکن 🥲

سوال های مرتبط