عزیزم سخت عمل بینی یدونه عکس میدی از قبل بد منم میخوام عمل کنم اما میترسم تغیر نکنه یا بد بشه گوشتی بود یا استخوانی
چندمین روزته؟فک کنم ی ده روز اینا باید بخوری..نمک تا چندماه نخور ۲ماه اول خیلییییی کم بریز تو غذات..دماغت پراز خون و خونابه و مخاط هست درست میشه یخورده بگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.