۲ پاسخ

عزیزم سخت عمل بینی یدونه عکس میدی از قبل بد منم میخوام عمل کنم اما میترسم تغیر نکنه یا بد بشه گوشتی بود یا استخوانی

چندمین روزته؟فک کنم ی ده روز اینا باید بخوری..نمک تا چندماه نخور ۲ماه اول خیلییییی کم بریز تو غذات..دماغت پراز خون و خونابه و مخاط هست درست میشه یخورده بگذره

سوال های مرتبط