بزار ی چیز کلی بهت بگم،طبیعی فقط اون لحظه زایمان درد داری بعد این ک بچه سرش میاد بیرون دیگ همه چی تموم میشه انگار خودتم تازه ب دنیا اومدی،ولی سزارین هیچی از پروسه زایمان نمیفهمی بعد این ک میری بخش دردات شروع میشه تااااا حداقل دو روز،من طبیعی بودم ب چشم میدیدم اونایی ک گریه میکردن بعد سزارین دراز کشیده بودن نمیتونستن خودشون شیر بدن ب بچه ولی من ک طبیعی بودم راحت نشسته بودم شیر میدادم غذامو میخوردم راه میرفتم ولی اونا عذابشون بعد عمل شروع میشه الآنم باردارم میخوام طبیعی بیارم
عزیزم من از قبل شیاف گل مغربی استفاده میکردم هرشبم میرفتم پیاده روی زایمان راحتی داشتم کلا یه شب قبل درد خفیف داشتم ولی قابل تحمل بود رفتم بیمارستان دوساعت دردم خیلی شدید شد به دنیا اومد🥰
سلام عزیزه دلم انشالله که زایمان راحت وبدون هیچ دردی داشته باشی گلم❤️
عزیزم هر بدنی باهم فرق داره یکی میبینی بدنش ضعیف یعنی مقاوم و قوی
مثلا من زایمان خیلی سختییی داشتم جوری که مرگو تچشمام دیدم دور ازجونت،من ۴۰هفته و ۴روز بودم بدون هیچ دردی بودم دهانه رحمم کاملا بسته بود،دیگه داشتم خیلی اذیت میشدم ترسیدم نی نی م تو شکمم پی پی کنه دیگه به دکترم زنگ زدم گفتم منو بستری کنه گفت باشه با امپول فشار زایمان کن،دیگه بستری شدم ار ساعت ۷ داشتم درد میکشیدم تا ۳صبح،بعدش جفتم نیومد چسبیده بود به رحمم،تیکه تیکه خرد خرد درش اورردن زایمانمم طبیعی بود بعدش خونریزی شدید کردم غش کردم بهم ۴تا کیسه خون زدن بازم خونم باالا نیومد دیگه مرگو دور ازجونت تو چشمم دیدم،الانم لاغررر مردنی شدم منی که خوشگل وتپل مپلو سرخو سفید بودم الان شدم جنازه،کم خونی شدید گرفتم سرگیجه چشمام همش تاره،بازم میگم هر بدنی باهم فرق داره پس نگران نباش فدات الهی زایمانت راحت باشه❤️❤️😘😘😘😘😘
ب نام خدا ۱۲ ساعت 😐🤣نمیخوام تجربمو بگم چون خودم باز باردارم و قصد دارم طبیعی بیارم و از الان یهو بدنم گر میگیره از استرس🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.