بچه ها نظرتون کمند یا پناه رواسم دختر

۴ پاسخ

کمند😍

من قراره بذارم پناه
هرچی هم زیاد باشه توخانوادمون نیست ک😅
من خودم اسمم فاطمس این همه فاطمه اما هنوز دارن اسم فاطمه رو میذارن
اگ پناه رو دوس داری بخاطر زیاد بودنش قید نزن

اسم پسرم کوهیار هست بین کمند وپناه موندم

کمند ،پناه خیلی زیاده خیلی خیلی زباد

سوال های مرتبط

مامان دونات کوچولو🍩 مامان دونات کوچولو🍩 ۵ ماهگی
مامان ✨آروشا ✨🧚‍♂️ مامان ✨آروشا ✨🧚‍♂️ ۴ ماهگی
مامان بهار مامان بهار ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۲ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان فِنقلی🩷🧸 مامان فِنقلی🩷🧸 روزهای ابتدایی تولد