جانا یا پناه ؟نظرتون چیه؟

۱۱ پاسخ

هیچ کدام

جانا قشنگ
پناه خیلی زیاد شده ۸۰ درصد پناه گذاشتن

پناه اسم داییمه😐😐

جانا

جانا ،نامیرا،نیارا

من جانان گزاشتم هرچند پناه خیلی دوس دارم

چرا همه یه اسمی مد میشه میزارن

هیچکدوم خیلی تکراریه مخصوصا پناه

جانا.

من خیلی جانا دوست دارم یکی از اسمای انتخابی خودم بود تو تاپیکام هست

جانا
نصف ایران پناه شده

سوال های مرتبط

مامان ماهی مامان ماهی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان nila💜nihan مامان nila💜nihan ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وششم بارداری
مامان بچه هام مامان بچه هام ۴ ماهگی
مامان جانان مامان جانان روزهای ابتدایی تولد