هیچ کدام
جانا قشنگ
پناه خیلی زیاد شده ۸۰ درصد پناه گذاشتن
پناه اسم داییمه😐😐
جانا
جانا ،نامیرا،نیارا
من جانان گزاشتم هرچند پناه خیلی دوس دارم
چرا همه یه اسمی مد میشه میزارن
هیچکدوم خیلی تکراریه مخصوصا پناه
جانا.
من خیلی جانا دوست دارم یکی از اسمای انتخابی خودم بود تو تاپیکام هست
جانا
نصف ایران پناه شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.