وای نمیخوام اورژانسی بخورم اخه چیکار کنم

۴ پاسخ

مجبوری خواهر

میگم ادم خودش با اب بشوره
میشه همش تخلیه شن

بشین و به حاملگی بعدی فکر کن

یا اورژانسی بخور یا بشین دعا کن ک نگیره 😐

سوال های مرتبط

مامان ایدا و پویان مامان ایدا و پویان ۱۴ ماهگی