آدم بی فرهنگ که باشه همه اسم ها رو یه طوری مسخره میکنه
ادم بیشعور بخواد مسخره کنه به هراسمی میتونه ی چیز پیدا کنه دختر من اسمش نیلای بعد ی بیشغوری هس همش میگه نینای نینای
دلوین جدید تره
دختر من اسمش دلوین هست 7 سالشه حتی از بهداشت بهم زنگ زدن گفتن معنی اسمش چیه چقدر قشنگه.تاحالا هم کسی نگفته دلفین
من آیلین بیشتر دوس دارم😁
آیلین
ٱیلین
دلوین
هر دو قشنگه ولی دلوین بهتره
دلفین کجا دلوین کجا رو اسما عیب نزارین 😑
بنظر من دلوین قشنگتره
آیلین 🤩
آیلین قشنگتره❤️🩹🤌🏻
دلوین قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.