۱۳ پاسخ

آدم بی فرهنگ که باشه همه اسم ها رو یه طوری مسخره میکنه

ادم بیشعور بخواد مسخره کنه به هراسمی میتونه ی چیز پیدا کنه دختر من اسمش نیلای بعد ی بیشغوری هس همش میگه نینای نینای

دلوین جدید تره

دختر من اسمش دلوین هست 7 سالشه حتی از بهداشت بهم زنگ زدن گفتن معنی اسمش چیه چقدر قشنگه.تاحالا هم کسی نگفته دلفین

من آیلین بیشتر دوس دارم😁

آیلین

ٱیلین

دلوین

هر دو قشنگه ولی دلوین بهتره

دلفین کجا دلوین کجا رو اسما عیب نزارین 😑
بنظر من دلوین قشنگتره

آیلین 🤩

آیلین قشنگتره❤️‍🩹🤌🏻

دلوین قشنگه

سوال های مرتبط

مامان فسقل🎀 مامان فسقل🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخترام مامان دخترام ۲ ماهگی
مامان فسقل🎀 مامان فسقل🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان روزهای ابتدایی تولد