اسم دخترای خوشگلتون چی قراره بذارید🥱من خودم ملورین

۲۷ پاسخ

آوا🥰

آیلین😍🤰🎀

احتمالا ملودی
هنوز انتخاب نکردم

هانا خانوم

یا پناه یا دلیار

همه ترکین؟
اسمای ترکی هستن بیش تر انگار

پارسال ک رفته بودم براشناسنامه ی بنده خدا اومده بود اسم دخترش بذاره ملورین ثبت احوال گفت نمیشه نمیذاریم.هرچی مرد بنده خدا التماس کرد گفت باید بری دادگاه وبعد نامه ازتهران بیاد.حالا انشالله که بذارن .اسم قشنگیه

الین 🫀💫

دلارا😍

هانا خانم عشق ممانش

آیلار

نیکی💖

نیل آی😍

لیانا

بین هلن و هلنا موندم

هلنا

پرنسا

دلسا💜

مَهرو🌜🎀

همراز 💖

ما به احتمال خیلی زیاد ماهلین انتخاب من همسرم بین چقدر اسم که به همسرم گفنم از این اسم فقط خوشش اومد

هنوز انتخاب نکردم🤦🏻‍♀️

من کایرا🥹

معلوم نیست هنو 🫠🤦‍♀️

آرنیکا

پناه یا نیلماه

من جانان🥹🫠

سوال های مرتبط

مامان شهراد👑❤️ مامان شهراد👑❤️ ۱۰ ماهگی
مامان بشرا💜 مامان بشرا💜 ۶ ماهگی
مامان ملورین مامان ملورین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وهفتم بارداری