مامانا نرماله من اصلا هیچ ترشحی ندارم؟ خشک خشکم😐

۵ پاسخ

تحرکت کم شده حتما

منم توبارداریم نداشتم

خوشبحالت دختر عشق کن😂
من ک دیگ خسته شدم از لباس زیر شستن😑

حالا اگ داشتی میخاستی بیای غر بزنی الان نداری هم غر میزنی😂

از اول نداشتی؟

سوال های مرتبط

مامان فرشته مامان فرشته هفته سی‌ونهم بارداری
مامان الین و آوین مامان الین و آوین ۱۲ ماهگی