۷ پاسخ

من‌شیاف دیکلوفناک اشتفاده میکنم منم درد های بدی دارم

مفنامیک اسید، ژلوفن

مفنامیک اسید

در طول ماه گرمیجات بخور من امتحان کردم خیلی خوبه

شیاف دیکلوفناک ۵۰ بزارید و همزمان مسکن دیگه ای باهاش نخورید مثل بروفن ژلوفن چون باعث خونریزی گوارشی میشه

مسکن مفنامکسید هم خون ریزی کم میکنه هم دردکمترمیکنه

چای زنجبیل ، دارچین

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلیی مامان مامان دوقلیی ۳ سالگی