سزارین یا طبیعی؟
چرا؟🥲🩵

۲۰ پاسخ

من از هردو میترسم ؛ لامصب چ دغدغه ای هس

صددرصد طبیعی هرکسی دل و جرئتش رو ندارع میگن بده از لحاظ علمی بچه سرش باید تو کانال زایمان رد بشه برای مغزش خوبه این همه خارجی رو نمی‌بینید طبیعی میارن؟من دیدم بریچ هم طبیعی میارن تو فکرش رو بکن تمام قدیمی ها طبیعی آوردن حتی ملکه ها دردش همون لحظه اس بعدش راحتی دوستم سزارین کرد خونریزی شدید آمبولی ریه ۱هفته ای سیو بستری بود

عشق طبیعی فقط

طبیعی دوتا آورم اینم انشالله خدا کمکم کنه طبیعی

من هر دو رو تجربه داشتم
از نظر من قطعااا طبیعی

هر دوتاش به گوهه

نظر من ۱۰۰ درصد سزارینه نه برا درد و شرایط مادر چون هرچی زایمان طبیعی دورمون بود به بچه یه آسیبی زدن و راحت گفتن طبیعه پسرداییم موقع زایمان ۲ تا ترقوه هاش شکست بچه دوستم چون تپل بود سرش کش اومد و کلی داستان دیگه درستهه بعد یه مدت خوب میشه ولی ترجیح من اینه من عوارض داشته باشه برام آسیب ببینم ولی بچم چیزیش نشه

بدن هرکسی متفاوته نمیشه صرفا گفت طبیعی یا سزارین من به شخصه نظرم با سزارین هستش

قطعا سزارین ولی بازم تحمل خودتو در نظر بگیر وقتی دردش چند برابر پریودیه ؛من که همون دل درد پریودی هم نمیتونستم تحمل کنم

طبیعی چون ک جررر میخوریم😂😥

سزارین
چون خودم سزارین شدم و واقعا راضی بودم

من تو کل بارداریم تصمیم به زایمان طبیعی داشتم. یه شب قبل زایمان یهو تصمیم خودم و دکترم شد سزارین.

همش بستگی ب خودت داره
ب امادگی بدنت
ب تحمل درد
من طبیعی بودم درد داره زیاد ولی همینکه دنیا میاد انگار ن انگار
بخیه هم داری ک اذیت کنندس

سزارین
چون طببیعی تجربه دارم افتضااااااااااااااااااااح

طبیعی حتی اگر کلی درد بکشم
چون وحشت دارم از عمل
بخیه هام دیر جوش میخوره
دوست ندارم یکی تا آرنج دستش کنه تو شکمم و پوست شکمم پاره کنه
چسبندگی رحمم پارگی مثانه
رد بخیه ای که رو شکمم همیشه تو چشممه

بنام خدا هردوتاش یه گهیه😐من هردوتاش انجام دادم

تاپیک قبلیت فقط یکی از عوارض طبیعیه😶

سز چون هیچ جوره طبیعی تو سرم نمیره

سزارین
از درد طبیعی میترسم

سزارین چون بهتره

سوال خوبیه 🥲

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐎𝐇𝐈 مامان 𝐒𝐎𝐇𝐈 ۷ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان 🩷باران مامان 🩷باران ۴ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۲ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی ۴ ماهگی
مامان رسام مامان رسام هفته سی‌وهشتم بارداری