خانما من اگ دوشنبه صب زود بستری شم،کی عملم میکنه دکتر؟

۲ پاسخ

خانما معاینه لگن در ۳۷ هفتگی خیلی مهم؟

معمولا طرف صب میبرن اتاق عمل ممکنه ساعت ۸ اینا

سوال های مرتبط