من که دائم مای بی بی میکنم.
قبل از هر بار پوشک چند دقیقه ای بازش میذارم خودش گریه میکنه من پوشکش میکنم که آرومش کنم
مال من وقتی میبرمش خونه مامانم نمیزارن پوشکش کنم مامان میگه بزا بچه هوا بخوره ی پوشک میزاره زیر پاش و میگه بزا آزاد باشه 😂😂
سوال منم هس
من وقتایی که تو خونم اکثرا کهنه استفاده میکنم
منکه دایم پوشک میکنم
من کلا کهنه استفاده میکنم
تا خاب میره کهنه رو برمیدارم فقط شلوار میپوشونم
بستگی داره ببینکدومتایم پی پی نمیکنه و فقط جیش میکنه
دو سه تا شلوار شورت داشته باش برای همین وقتا که بازش میکنی تو خونه ای باشه که زیاد بشوری عیب نداشته باشه . بچه گناه داره همش بسته باشه . اگه جایی نمیخوای بری در روز اون روز که بیکاری هم کهنه بذار ولی هر یک ساعت عوض کن که خیلی خیس میشه بدش میاد نسوزه
همیشه پوشکه فقط وقتایی که دلدرده ماساژ میدم
من صبح که ازخواب بیدارمیشه بازمیکنم دوسه ساعت بازه.دوباره شب هم ک میخایم بخابیم دوسه ساعت قباش بازمیزارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.