والا اونا دلیل دارن ما دلیلش نمیفهمیم
ولی اینطوری که نفهمم چشه اره زیاد
هیچ بچه ای بی دلیل که گریه نمیکنه حتمایه چیزیش هست دیگه
پسر من یه بار ۹۰ تا شیر بهش دادم ولی فکرکنم جهش رشدی داشت ۴۵ دقیقه شدید گریه کرد نمیدونستم چشه هرکاری کردم اروم نشد دوباره شیر دادم بهش ۹۰ تا دیگه کامل خورد خوابید تا صبح
گشنش بود😂
بی دلیل ک نمیشه شاید دلش درد میکنه با روغن زیتون ماساژ بده دور ناف حهت عقربه ها ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.