خوردن آب زیاد بعد از زایمان ضرر دارد

۴ پاسخ

اره اب بده به جاش چای بخور

آبجوش سرد شده بخور اب نخور
اب یخ هم نخور
یا سعی کن دمنوش رازیانه بخوری باعث افزایش شیرت هم میشه توش نبات بنداز خیلی خوشمزس

برای بعد از سزارین کلی به من تاکید کردن که مایعات زیاد بخور آب و آبمیوه و ...

عده ای میگن باعث میشه شکم بزرگ بمونه و جمع نشه.عده ای میگن آب زیاد بخوری شیرت روان میشه میاد

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🤰🏻💙 مامان کوچولو🤰🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخمل کوچولو 😍 مامان دخمل کوچولو 😍 ۸ ماهگی
مامان کوچولو🤰🏻💙 مامان کوچولو🤰🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو🤰🏻💙 مامان کوچولو🤰🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان ۲ ماهگی
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد