عزیزم چه کمکی از ما بر میاد😐
بجای فک کردن و استرس داشتن،یه تست بزن یا هم ازمایش بتا بده تکلیفت مشخص بشه🌷
عزیز منم اینجوری بودم سردی رحم داری من بی بی چک زدم 3 بار رفتم آزمایش دادم شکر منفی بود بعد 5 روز پریود شدم ولی خون ریزیم کم بودو سیاهم بود البته نگران نباش آبجی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.