جواب بدییییین لطفا 🥲🥺



#شیر خشک
#رفلاکس

تصویر
۲ پاسخ

عزیزم چه کمکی از ما بر میاد😐
بجای فک کردن و استرس داشتن،یه تست بزن یا هم ازمایش بتا بده تکلیفت مشخص بشه🌷

عزیز منم اینجوری بودم سردی رحم داری من بی بی چک زدم 3 بار رفتم آزمایش دادم شکر منفی بود بعد 5 روز پریود شدم ولی خون ریزیم کم بودو سیاهم بود البته نگران نباش آبجی

سوال های مرتبط