۴ پاسخ

نفخ نوزاد ربطی به شیر تو نداره هرچی میخوای بخور،
سیستم گوارش نوزاد ناقصه، کم کم تکمیل میشه . بعد دو ماه کم کم خیلی بهتر میشه.

عزیزم ایهان ۳ ماهش بود من فقط ۳ تا تیکه خوردم بچم خیلی اذیت شد

تا کی میخای پرهیز غذایی باشی و هم خودت و هم بچه رو اذیت کنی. عزیزم همه چی بخور تا معده بچت از اللن بهش عادت کنه این ماه و ماه های اینده نخوردی سال های بعدش بچت رو اذا افتاد همینارو هورد معده و رودع ش واکنش نشون میدن بهش. بابا بخور همه چی بعد از روش هم عرق نعنا بخور ولی بچتو بدعادت نکن

اره بده شیرت

سوال های مرتبط