نفخ نوزاد ربطی به شیر تو نداره هرچی میخوای بخور،
سیستم گوارش نوزاد ناقصه، کم کم تکمیل میشه . بعد دو ماه کم کم خیلی بهتر میشه.
عزیزم ایهان ۳ ماهش بود من فقط ۳ تا تیکه خوردم بچم خیلی اذیت شد
تا کی میخای پرهیز غذایی باشی و هم خودت و هم بچه رو اذیت کنی. عزیزم همه چی بخور تا معده بچت از اللن بهش عادت کنه این ماه و ماه های اینده نخوردی سال های بعدش بچت رو اذا افتاد همینارو هورد معده و رودع ش واکنش نشون میدن بهش. بابا بخور همه چی بعد از روش هم عرق نعنا بخور ولی بچتو بدعادت نکن
اره بده شیرت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.