بچم نمیوابه دارم دیونه میشم🥹

۷ پاسخ

منم خوابم نمیبره😬😒😏

منممممممممممممممم😭😭😭😭

اوخی😭😂

عزیزم طبیعیه بیشتربجه ها شبا بیدارن همسن بچه ات

وای منم خیلی تلاش کرد و گریه کرد و نمیخابید. نفهمیدمم چش بود بچم🥹🥺

منم مثل تووو بیدارش کردم برا شیر الان اصلا نمی‌خوابه خودمم درد دارم خدااااااااا🥺
ولی در کل قربون هر لحظش برم 🥲🩷

من خودم خوابم نمیبره دارم دیوانه میشم هوام روشن شد

سوال های مرتبط

مامان علیسان ،کیان مامان علیسان ،کیان ۱۳ ماهگی