عددت خیلی بالاس یا دوقلو یا مولار
احتمالا دوقلوعه یا شریانی هست
منم بتام تو ۷هفته ۲۵٠٠٠بود
طبیعیه
احتمال دوقلویی هست ولی عددت خوبه اصلا آنرمال نیست عزیزم
احتمالا دوقلویی
احتمالا دوقلویی گلم
من هفته ۵ بارداری ۱۲۷۹۲بود که رفتم سونو دو قلو بود .
من شش هفته ۹۶۲۹۴ بودم
من131هزتر بود گف بارداری پوچ هس یا همون مولار باید ساکشن کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.