من دخترم رو تازه ۴ روز میشه بردم دکتر گفت حتما باید آب جوشیده ی ولرم یا سرد شده بده .بدن بچه کم آب شده .گفت حتما باید شیشه شیر رو از صبح تا شب دوبار خالی کنه .حالا من از نوزادی هم بهش آب قند میدادم
چون تابستونه هواگرمه عرق میکنن اب بدنشون کم میشه تشنشون میشه
من اب جوشیده سرد شده میدم بهش
وای پسر منم کم شده گفتم شاید به خاطر ختنه نکردم هست ولی اینجا گفتن ربطی نداره
پسرمنم خیلی کم شده دوسه روزه درحددوقاشق صبح وظهراب جوشیده ولرم میدم یکم بهترشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.