والا من خودم با این سن میخورم بچه هم نیاز داره تو هر سنی باید با توجه به نیازش یا آهن یا مولتی یا وینامینهای دیگه دریافت کنه خودسر که نمیشه قطع کرد
من میدم تا ببرم چکاپ دو سالگی
سلام . بله . من هر ماه پسرم و میبرم پزشک برای چکاب.
من از وقتی ویروس گرفت ندادم
من ماه پیش دکتر بردم پسرمو گفت تا دو سالگی بده بعد بیار چکاپ، هر چی نیاز بود ادامه میدیم هرچی نه قطع. و بعد دوسالگی هم از قطره به شربت تغییر میکنن که با توجه به نیازش بهتون میگم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.