کیا تو ۸ هفتگی درد سینشون رفت؟!

۷ پاسخ

منم چندروزرفت دوباره برگشت

چطور من۱۴هفتمه همچنان دردمبکنن بعضی شبا اصلا نمیشه ب طرف چپ وراست بخوابم

من اصلا سینه درد ندارم حتی سفت میشه اینا هم نیست

من

من هنوز درد سینه دارم تحمل سوتین ندارم

منم دیگ الان درد سینم کم شده
اوایل خییییلی افتزاح درد میکرد
الان هردم فقط میخاره

من یکم نوکش درد میکرد ک الان دیگه رفته

سوال های مرتبط

مامان قند زندگیم مامان قند زندگیم هفته نهم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرم  🥑 مامان پسرم 🥑 روزهای ابتدایی تولد