منم از تو بیمارستان بستم
بعد کشیدن بخیه. البته روز دوم به بعد خودم با شال تو خونه بستم که بتونم راه برم
خودشون یا میبندن یا بهت میگن از کی ببندی
از تو بیمارستان
بعد بیرون اومدن از اتاق عمل
پرستارا میبدن برات البته اون بیمارستانی که من رفتم اجباری بود بستن شکم بند
سلام چه خبر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.