خانوما سزارینی از کی تقریبا شکم بند استفاده کردید؟

۶ پاسخ

منم از تو بیمارستان بستم

بعد کشیدن بخیه. البته روز دوم به بعد خودم با شال تو خونه بستم که بتونم راه برم

خودشون یا میبندن یا بهت میگن از کی ببندی

از تو بیمارستان

بعد بیرون اومدن از اتاق عمل
پرستارا میبدن برات البته اون بیمارستانی که من رفتم اجباری بود بستن شکم بند

سلام چه خبر

سوال های مرتبط

مامان دخملی💕 مامان دخملی💕 ۷ ماهگی
مامان نی نی🤰🏻🩷 مامان نی نی🤰🏻🩷 ۹ ماهگی