۱۰ پاسخ

انشاالله واست دعا میکنم❤️❤️

انشالله مثبت میشه

عزیزمم
داریم نذری میدیم واست دعا کردم

من امروز پنج روز تاخیر داشتم باکلی علائم تستم منفی شد😭

۹روز مونده به موعود پریودم چند روز تاخیر بیوفته بزنم

میشه استرس نداشته باش به خدا توکل کن همه چیز درست میشه

منم💔🥺

الهی آمین. خدا دلتو شاد میکنه😊

مث منی تو من یک روز تاخیر دارم ولی دلم نمیکشه بی بی میزنم میترسم منفی شه بخوره باز تو ذوقم

امیدوارم ب حق همین روزا همونی بشه ک دوست داری ❤️🌹

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🥹 مامان کوچولو🥹 قصد بارداری