انشاالله واست دعا میکنم❤️❤️
انشالله مثبت میشه
عزیزمم
داریم نذری میدیم واست دعا کردم
من امروز پنج روز تاخیر داشتم باکلی علائم تستم منفی شد😭
۹روز مونده به موعود پریودم چند روز تاخیر بیوفته بزنم
میشه استرس نداشته باش به خدا توکل کن همه چیز درست میشه
منم💔🥺
الهی آمین. خدا دلتو شاد میکنه😊
مث منی تو من یک روز تاخیر دارم ولی دلم نمیکشه بی بی میزنم میترسم منفی شه بخوره باز تو ذوقم
امیدوارم ب حق همین روزا همونی بشه ک دوست داری ❤️🌹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.