خانوماا کیا قند دارن؟؟کیا متفورین ۵۰۰ میخورن؟؟

۷ پاسخ

من قند دارم با انسولین کنترول شد متفورمین اصلا کنترول نشد دکتر قبلش بهم گفت خیلی ضرر و عوارض داره انسولین بزنی بهتره

نه خیلیا توی بارداری می‌خورن هیچ اشکالی نداره بخور

من از قبل بارداری میخوردم روزانه یکی و نصفی قرص گلوکوفاژ میخورم بعد از هر وعده نصفی از قرص

سلام مامانای قشنگ این میگع امروز روز تاخیری بنظرتون الان ک ساعت ۱۱ تست بزنم واینکه بگم راستی هیچ علائمی ندارم

تصویر

من یدونه می‌خوردم جواب نداد
الان شبی دوتا میخورم تا آزمایش بدم ببینم چی میشه

من میخورم

قندت رو چنده

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🤰🏼💙 مامان دوقلوها🤰🏼💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پنبه مامان پنبه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نیکان و نیاز 🩷 مامان نیکان و نیاز 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان حیاتم مامان حیاتم ۹ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی