من قند دارم با انسولین کنترول شد متفورمین اصلا کنترول نشد دکتر قبلش بهم گفت خیلی ضرر و عوارض داره انسولین بزنی بهتره
نه خیلیا توی بارداری میخورن هیچ اشکالی نداره بخور
من از قبل بارداری میخوردم روزانه یکی و نصفی قرص گلوکوفاژ میخورم بعد از هر وعده نصفی از قرص
سلام مامانای قشنگ این میگع امروز روز تاخیری بنظرتون الان ک ساعت ۱۱ تست بزنم واینکه بگم راستی هیچ علائمی ندارم
من یدونه میخوردم جواب نداد
الان شبی دوتا میخورم تا آزمایش بدم ببینم چی میشه
من میخورم
قندت رو چنده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.