۷ پاسخ

دقیقاً برا منم کلا ورم ها خوابیده

خب معلومه ورم ها داره می‌خوابه

کجا میبینی اونجارو
من از ترس خودمو خم نمیکنم😂

ورم بارداری داشتی عزیزم و واژنو که تا رابطه نداشته باشی مشخص نیست بعد چهل روز متوجه میشی

فک کنم طبیعی باشه ،،،چون الان فشار رو واژن خیلی زیاده
بعد که رحم جمع میشه خب ورم و فشار کم میشه ب حالت قبلی برمیگرده

طلیعی بودی

ورمش میخابه دیگه واژن من الان دو برابر قبله مشخصا بعد زایمان کوچیک تر میشه

سوال های مرتبط