سلام خانما پا بچه شماهم اینجوریه؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

تا سه سالگی فرم پا شکل میگیره بعدش خدای نکرده چیزی باشه میبرن دکتر جان

بیخیال خواهر عیب چرا می‌زاری رو طفلت هنوز خیلی کوچولوعه طبیعیه

اره خودش خوب میشه

سلام عزیزم❤️
پای دختره منم اینجوره
همسرمو دیونه کردم هی بهش میگم نکنه پاهاش پرانتزی باشه میگه نه چون بچه س فعلا

آره پسرمنم همینجوریه

آره دختر منم همینجوریه

آره ‌ طبیعییه
فرم جنینی توو شکمه

آره اکثر بچه ها اینجوری هستن،،واسه همین میگن قنداق کنین بچه هارو قدیمیا،،،منم میخوام اون اوایل قنداق کنم پاهاش پرانتزی نشه یه وقت

آره طبیعی

چحوریه مگه؟

عادی نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان benyamin&hosein مامان benyamin&hosein ۷ ماهگی