خانما من بچم‌ خیلی بالاعه چکار کنم بیاد پایین؟

۵ پاسخ

منم هرکار کردم نیومد تو لگن
بعضیا میگن تو دردهای اخرخودش میاد پایین
از من نیومد
نمیدونم بچه ها چرا جدیدا اینطوری شدن مدل بالا بودن و پایین نیومدن

پیاده روی زیاد

منم امروز ۳۸ هفتم تموم شد همچنان بالاس

ولشکن نیاد پایین فکنم سزارینت کنن

واسه منم بالاست هنوز تو لگن نیومده ماما بهم گفت اسکات بزن و پله برو کلا ورزش کردن میگن میارش پایین

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان دریا مامان دریا هفته بیستم بارداری