رو شکم نخواب عزیزم من سعی میکنم رو کمر هم نخوابم بهترین حالت پهلو چپ
من هنوزم صبحا بیدار میشم میبینم یه قسمتی از شکمم زیرمه 😅😅
من بارداری قبلیم تا شکمم اومد بیرون ب شکم میخوابیدم
رو شکم نخواب از الان تمرین کن که بعد اذیت نشی
از اولش نباید به شکم بخوابی
خوب نیست عزیزم سعی کن به پهلو چپ بخوابی عادت کنی
من از الان اصلا نمیتونم به شکمبشم حس میکنم بچهام له میشن🥴
تا زمانی که شکم نداری ولی از ۱۸ هفته دیگه به پهلو بخواب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.