۵ پاسخ

من روغن نارگیل هم شنیدم خوبه

من دکتر خودش کرم برام نوشت گرفتم خیلی هم خوب بود

هرچی بزنی ضرر داره

از همون اول بزن که ترک نخوره

دکتر من گفتن روغن بادام تلخ هر هشت ساعت یه بار و ماساژ زیادی نباید بدم.

سوال های مرتبط

مامان یسنا 💙امیررضا مامان یسنا 💙امیررضا ۶ ماهگی
مامان 💙 ماهور 💙 مامان 💙 ماهور 💙 ۴ ماهگی